HÍRCITY - regionális, gazdasági video-hírportál

HUNGAROMED: nagy jövő előtt az orvostechnológiai iparág (videó-összefoglaló) - Az orvostechnikai iparág 100 éve bizonyítja gazdasági erejét. Az iparág a Magyar Kormány stratégiai fejlesztési területeiébe is bekerült. Ezt erősítette meg az október 11-13. között megrendezett HUNGAROMED Egészségügyi és Orvostechnológiai kiállítás és konferencia, ahol neves előadók és 100 iparági kiállító jelezte, az iparág robbanásszerű fejlődés előtt áll. // 350 ezer dízelautó porosodik telepeken - Egyre nagyobb veszteségeket okoz a német autókereskedelmi ágazatnak a dízelautók csökkenő népszerűsége. A lízingcégekhez általában három év használat után visszakerülő dízelautókat például csak nagy árengedményekkel lehet továbbértékesíteni // Fizet a biztosító, ha késik, vagy kimarad a repülőjáratod - Az elmúlt hetekben, hónapokban egyértelműen felértékelődtek azok az utasbiztosítási kiegészítők, amelyek például a járatkéséseknek, a járattörléseknek és azok folyományainak a költségét térítik meg. // Egyre több fiatal bízza privátbankokra a pénzét - A magyarországi privátbanki szolgáltatók vagyona idén június végéig 16 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest, és meghaladta a 4600 milliárd forintot. Parádi-Varga Tamás, az SPB Befektetési Zrt. vezérigazgatója. // Kiváló a győri kórház és a koraszülött intenzív centrum (videó) - 50 hazai kórház közül immár második alkalommal nyerte el a győri Petz Aladár Megyei Oktató Kórház a MEDICINA 2018 Kiváló Kórház fődíjat. A MEDICINA 2018 Kiváló Koraszülött-ellátó Intenzív Osztálya címet szintén a győri kórház nyerte el. A díjakat a HUNGAROMED Medikai kiállítás szakmai fórumán adták át. // Az AUDI Hungária műszert adományozott a győri kórháznak (videó) - A győri Petz Aladár Megyei Oktató Kórház 10 millió forint értékű műszeradományt vehetett ma át az AUDI Hungáriától. A nagyértékű berendezés a sebészeti osztályra került, a laporoszkópos általános- és mellkas-sebészeti beavatkozások hatékonyabbá tételéhez. // A képzett munkaerőnek mostantól még könnyebb lesz - A német törvényi előírások alapján képzett munkaerő, így felső fokú képesítéssel rendelkezők, akkor is beutazhatnak az országba, ha nincs még munkahelyük. Ezen túl viszont igazolniuk kell, hogy meg tudnak élni, amíg munkát találnak. // Győr város műszereket adományozott a kórháznak (videó) - 35 millió forint értékű műszer adomány átadására került ma sor a győri Petz Aladár Kórházban. Győr Város Önkormányzatának támogatásával a radiológia osztály 2 db Samsung ultrahang készülékkel, a mellkas-sebészeti részleg pedig egy nagy értékű VATS műszertálcával gazdagodott. // Digitalizációval hatékonyabbá és olcsóbbá tehetőek az építőipari beruházások (videó) - A Graphisoft stratégiaváltása ezt a problémakört célozza meg olyan szoftverekkel (BIM), amelyek segítik összehangolni és egy ernyő alá vonni a különböző folyamatokat. // Nő a kiskereskedelmi forgalom - A Központi Statisztikai Hivatal becslése szerint augusztusban a kiskereskedelmi forgalom 6,3 százalékkal, a naptárhatással kiigazítva 6,8 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. Az év első nyolc hónapjában 6,6 százalékos volt a kiskereskedelmi forgalom növekedése az előző év azonos időszakához mérve. // 10 ezer euróval a határon - Jelentkeznünk kell a vámon, ha 10 ezer eurónál többel akarunk átlépni az uniós határonA terrorizmus finanszírozás, a pénzmosás, az adókijátszás és más bűncselekmények megelőzése érdekében az Európai Unió (EU) rendeletet fogadott el az unió területére belépő, illetve azt elhagyó készpénz ellenőrzésének javítására. // Jelentősen csökkentenék az OKJ-s képzések számát - Az idén már 40 ezren mentek át a közfoglalkoztatásból a versenyszférába. Közben a szakképzés és felnőttképzés területén lát potenciált a helyettes államtitkár. Egyebek mellett egyszerűsíteni kellene a rendszert, például az OKJ-s képzések számának csökkentésével. // Vág Díszpolgárai a Gasztonyi-fivérek (videó) - Gasztonyi Lászlót és Gasztonyi Gyulát a Győr-Moson-Sopron megyei Vág község Díszpolgári címével ismerték el. A VILL-KORR Hungária Kft. tulajdonosai évek óta támogatják a Rába parti település törekvéseit. A falu 450 éve született hősének Wathay Ferenc várvédő-énekmondó szobrának felállítását mecénásként támogatták. // Facebook: adatlopások miatt büntetik - Akár 1,63 milliárd dolláros bírságot is kiszabhatnak az Európai Unióban a Facebookra a friss, tömeges adatlopások miatt, írja a Wall Street Journal. A pénteken nyilvánosságra hozott hackertámadás, mely során több mint 50 millió felhasználó profiljához férhettek hozzá. // Jönnek a robotok: fájni fog az átállás - A digitalizált gépek már 2025-ben több munkafeladatot látnak majd el, mint emberek, mutat rá a davosi Világgazdasági Fórum tanulmánya. Míg a digitalizálás rengeteg munkahelyet tesz feleslegessé, ugyanakkor még többet hoz létre – csak fel kell készülni azok betöltésére. // VILL-KORR Hungária: európai tudást kínálnak (videó) - 3 éve aktív részese a duális szakember képzésnek a VILL-KORR Hungária. Az eddigi hagyományokhoz híven a vállalat nyílt szülői értekezleten fogadta a gyakorlati képzésüket most kezdő diákokat és szüleiket, akik megismerhették a céget, a gyakorlati oktatás rendszerét és a képzés helyszínét. //

Hirdetések

2018.10.18., csütörtök
Lukács napja

25 millió üzleti felhasználó van Instagramon

2017. december 01. | Forrás: hwsw
Az Instagram már régen nem csak a felhasználók képeinek és videóinak gyűjtőhelye, hanem közösségi kereskedelmi platform is. Az üzleti profilok számának folyamatos növekedéséből látszik, hogy a hirdetők látják a felületben a potenciált.

Jelenleg 25 millió üzleti adatlapot tart számon az Instagram adatbázisa a legújabb közlemény szerint, ami szép emelkedésnek számít a júliusban bejelentett 15 millióhoz és a márciusi 8 millióhoz képest. A céges felhasználók másfél éve regisztrálhatnak külön a platformra, hogy többféle funkciót kapjanak a profilok kezeléséhez, és részletesebb analitikai eszközökhöz is hozzáférjenek. Az Instagram azzal próbálja a felületre csábítani a vállalkozásokat, hogy a vizuális kommunikáció "cselekvésre ösztönzi" az embereket világszerte, vagyis könnyebb ezen keresztül vásárlói konverziót elérni.

Az Instagram által közölt adatok alapján úgy látszik, hogy a képes-videós közösségi oldal egyelőre valóban jobban el tudja érni a vállalkozások és a potenciális vásárlók közötti kapcsolatot mint például a Facebook. A közösségi oldal márciusi adatai szerint az instagramozók 80 százaléka követ legalább egy vállalkozást az oldalon, akik így organikusan jutnak a tartalomhoz, míg a közösségi nagytestvérnél ezt már csak hirdetésekkel lehet elérni.

"A 2016-os évben nagy visszhang övezte mind a tartalomgyártók, mind a tartalomfogyasztók részéről, hogy az Instagram az addigi kronologikus algoritmusról olyanra váltott, amely a userek preferenciái és szokásai szerint rendezi a képfolyamot. Sokan vizionálták, hogy ezzel az Instagram is arra az útra tér, mint ami a márkákat egyre nagyobb költésre készteti a Facebookon, mivel az organikus elérés lehetősége egyre alacsonyabb. Ugyanakkor, az Instagram adottságainak (azaz többek között a keresési, a felfedezési funkcióknak, valamint a hashtageknek) köszönhetően, és az eltérő felhasználói szokásokból fakadóan az Instagramra optimalizált vizuális márkatartalmakkal egyelőre továbbra is erős organikus elérést lehet biztosítani." - fejtette ki kérdésünkre Kónya Beáta, a kommunikációs tanácsadással és Instagrammal foglalkozó Pikrea kommunikációs szakértője.

Máskülönben az Instagramon is jelentős mennyiségű hirdetés fut a hagyományos bejegyzések mellett, a szeptemberi adatok szerint eléri a havi kétmilliót a reklámok mennyisége - márciusban ez még "csak" havi egymillió volt. Ebben pedig a véleményvezéreken keresztül közzétett burkolt hirdetések nincsenek is benne, amelyet az amerikai FTC és a hazai GVH is egyre szigorúbban próbál szabályozni - bár múltkor Kasza Tibor ügye, a mai közlemény szerint pedig Rubint Réka "tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot" vizsgáló ügye is csak kötelezettségvállalással zárult a pénzbírság helyett.

Arról nincs információ, hogy a 25 milliós bázis az országok között milyen arányban oszlik meg. Az viszont biztos, hogy az itthoni brandek - akár multinacionális márkák hazai képviseletei - közül még sokan nem illesztették be marketingstratégiájukba a legnagyobb képmegosztó közösségi alkalmazást, amellyel itthon is már mintegy 1,5 millió ember érhető el - tette hozzá a hazai Instagram-szakértő.

címkék |
2017. december 01. | Forrás: hwsw
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Kinek küldi?
E-mail címe:

Hirdetés