HÍRCITY - regionális, gazdasági video-hírportál

Változik a Cafeteria rendszer(videó) - A kormány egy jelentős változtatást kezdeményezett a Cafeteria rendszerben, a SZÉP Kártya kivételével minden adómentes juttatást megszüntetett. // Elözönlötték az oroszok és a románok Magyarországot - Erősödött az év első öt hónapjában a turizmus, a bővüléssel párhuzamosan egyre több úti célon sikerült csökkenteni a szezonalitást, és a forgalom területi koncentrációja is enyhült - közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség a legfrissebb statisztikai adatokról. A szállodaszövetség az eddigi eredmények alapján idén is rekord eredményekre számít. // Magyarország:itt járj elektromos autóval! - Költségek tekintetében az elektromos autók ma már több európai országban is versenyképes alternatívái a benzin- és dízelüzemű járműveknek – derül ki a LeasePlan elemzéséből. A 21 európai országot érintő kutatásból kiderül, hogy Magyarországon a legalacsonyabb az elektromos autók havi átlagos fenntartási költsége // Semmelweis-nap: győri gyógyítók ünnepe (videó) - A Petz Aladár Megyei Oktató Kórház nagy szabású ünnepséggel emlékezett Semmelweis Ignác születésének 200. évfordulójára. A Nemzeti Színházban megtartott rendezvényen a kórház munkatársai, a város és megye vezetői vettek részt.A Petz Lajos Életmű-díjat Prof.dr.Ostorharics-Horváth György pszichiáter vehette át. // Letartóztatták az Audi vezérét - Hétfőn letartóztatták az Audi vezérigazgatóját, Rupert Stadlert - írja a Reuters a Volkswagen szóvivójére hivatkozva. Az Audi vezére egyike azon gyanúsítottaknak, akiknek személyes érintettségét is vizsgálják a 2015-ben kirobbant dízelbotrányban. // Kié a legszebb birtok Magyarországon? - Versenyt hirdettek a Magyarország legszebb birtoka cím elnyerésére.Hét kategóriában keresik Magyarország legszebb birtokát, a versenyt idén rendezik meg másodszorra.A zsűrizésnél fontos szempont többek között a birtok infrastruktúrája, megközelíthetősége. // Megtalálták az ország legjobb pálinkáját - 307 különböző tételt kóstoltak végig a Pálinka Nemzeti Tanács szakértői Komáromban, hogy kiválaszthassák az idei év legjobb pálinkáit. Az Országos Pálinka- és Törkölypálinka verseny nevezői között kisebb pálinkafőzdék és nagyüzemi pálinkaházak egyaránt szerepel; volt, aki csak egy, volt aki 33 különböző tétellel nevezett. // Jó hatással van a nyári kampány a turizmusra - Jótékony hatással van a turisztikai létesítmények működésére, a kiemelt desztinációk iránt növeli az érdeklődést a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nyári kampánya - mondta Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége alelnöke az M1 aktuális csatornán hétfőn. // Segítő kezek: 50 milliós adomány a rákos betegek gyógyításához (videó) - A győri Petz Aladár kórház onkológiai alapítványának támogatására indított kampányt a Kisalföld napilap. A civil adakozásból és Győr város támogatásával több mint 50 millió forint gyűlt össze mindössze 3 hét alatt. Az adományt a rákos betegek kezelési körülményeinek javítására fordítja az onkológiai osztály. // Melecs: elektronikai technikusokat képeznek (videó) - 8 PÁGISZ-os diák vehette át a gyakorlati tudást bizonyító oklevelet a MELECS győri gyárában. Az ipari parkban működő vállalkozás egy éve működteti duális képzési központját, ahol korszerű laboratóriumban, felkészült oktatók tanítják az elektronikai technikusi gyakorlati ismereteket. A képzés iránt láthatóan megnőtt az érdeklődés. // Wáberer újabb cége mehet a tőzsdére - Wáberer György két éve szállt ki Európa egyik legnagyobb szállítmányozási cégéből, a Waberer's Internationalből, amelynek részvényei a Budapesti Értéktőzsdén forognak. Ezt követően az ingatlanszektorra koncentrált, ahol az egyik legfontosabb érdekeltsége a BILK Logisztikai Zrt., amely ma az egyik legnagyobb logisztikai park Magyarországon. // Fejlesztések a MEDICOR Elektronika Zrt.-nél - A MEDICOR Zrt konzorciumi partnereivel, a Semmelweis Egyetemmel és az MTA Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézettel együttműködve 418,87 millió forint támogatást nyert újszülött, koraszülött csecsemők halálozási arányát csökkentő, egészséges életük esélyeit növelő, intelligens digitális új neonatal reanimációs asztal új fejlesztés megvalósítására. // Az uniós polgárok 4 százaléka külföldön dolgozik - Az Európai Unió munkaképes korú (20-64 év) lakosainak 3,8 százaléka élt 2017-ben egy másik, az állampolgárságától eltérő uniós tagországban, tíz évvel korábban ez az arány még csak 2,5 százalék volt - ez derült az Európai Unió statisztikai hivatalának (Eurostat) hétfőn közzétett jelentéséből // 50 ezerrel csökkent az álláskeresők száma - A nyilvántartott álláskeresők száma 15,4 százalékkal csökkent Magyarországon egy év alatt, a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat (NFSZ) nyilvántartásában az áprilisi zárónapon 257 900 álláskereső szerepelt, közel 50 ezerrel kevesebb, mint egy éve. // Konsys: AV Reporter a felhőben (videó) - Szakmai napot szervezett a hazai vállalkozások számára az energia menedzsment területén világszerte referenciákkal rendelkező győri Konsys Kft. Az előadások a versenyképességet növelő digitalizációról, a költséghatékony energiamenedzsmentről és a biztonságos felhőalapú IT szolgáltatásokról nyújtottak hasznos információkat. // A gazdasági bővülés fedezetet jelent a bérek további emelkedéséhez - Ha a magyar gazdaság a következő években is fenn tudja tartani a 4 százalék körüli vagy afölötti növekedést, akkor a bővülés fedezetet adhat a bérek további emelkedéséhez - mondta Banai Péter Benő, a Pénzügyminisztérium államtitkára. //

Hirdetések

2018.07.16., hétfő
Valter napja

25 millió üzleti felhasználó van Instagramon

2017. december 01. | Forrás: hwsw
Az Instagram már régen nem csak a felhasználók képeinek és videóinak gyűjtőhelye, hanem közösségi kereskedelmi platform is. Az üzleti profilok számának folyamatos növekedéséből látszik, hogy a hirdetők látják a felületben a potenciált.

Jelenleg 25 millió üzleti adatlapot tart számon az Instagram adatbázisa a legújabb közlemény szerint, ami szép emelkedésnek számít a júliusban bejelentett 15 millióhoz és a márciusi 8 millióhoz képest. A céges felhasználók másfél éve regisztrálhatnak külön a platformra, hogy többféle funkciót kapjanak a profilok kezeléséhez, és részletesebb analitikai eszközökhöz is hozzáférjenek. Az Instagram azzal próbálja a felületre csábítani a vállalkozásokat, hogy a vizuális kommunikáció "cselekvésre ösztönzi" az embereket világszerte, vagyis könnyebb ezen keresztül vásárlói konverziót elérni.

Az Instagram által közölt adatok alapján úgy látszik, hogy a képes-videós közösségi oldal egyelőre valóban jobban el tudja érni a vállalkozások és a potenciális vásárlók közötti kapcsolatot mint például a Facebook. A közösségi oldal márciusi adatai szerint az instagramozók 80 százaléka követ legalább egy vállalkozást az oldalon, akik így organikusan jutnak a tartalomhoz, míg a közösségi nagytestvérnél ezt már csak hirdetésekkel lehet elérni.

"A 2016-os évben nagy visszhang övezte mind a tartalomgyártók, mind a tartalomfogyasztók részéről, hogy az Instagram az addigi kronologikus algoritmusról olyanra váltott, amely a userek preferenciái és szokásai szerint rendezi a képfolyamot. Sokan vizionálták, hogy ezzel az Instagram is arra az útra tér, mint ami a márkákat egyre nagyobb költésre készteti a Facebookon, mivel az organikus elérés lehetősége egyre alacsonyabb. Ugyanakkor, az Instagram adottságainak (azaz többek között a keresési, a felfedezési funkcióknak, valamint a hashtageknek) köszönhetően, és az eltérő felhasználói szokásokból fakadóan az Instagramra optimalizált vizuális márkatartalmakkal egyelőre továbbra is erős organikus elérést lehet biztosítani." - fejtette ki kérdésünkre Kónya Beáta, a kommunikációs tanácsadással és Instagrammal foglalkozó Pikrea kommunikációs szakértője.

Máskülönben az Instagramon is jelentős mennyiségű hirdetés fut a hagyományos bejegyzések mellett, a szeptemberi adatok szerint eléri a havi kétmilliót a reklámok mennyisége - márciusban ez még "csak" havi egymillió volt. Ebben pedig a véleményvezéreken keresztül közzétett burkolt hirdetések nincsenek is benne, amelyet az amerikai FTC és a hazai GVH is egyre szigorúbban próbál szabályozni - bár múltkor Kasza Tibor ügye, a mai közlemény szerint pedig Rubint Réka "tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot" vizsgáló ügye is csak kötelezettségvállalással zárult a pénzbírság helyett.

Arról nincs információ, hogy a 25 milliós bázis az országok között milyen arányban oszlik meg. Az viszont biztos, hogy az itthoni brandek - akár multinacionális márkák hazai képviseletei - közül még sokan nem illesztették be marketingstratégiájukba a legnagyobb képmegosztó közösségi alkalmazást, amellyel itthon is már mintegy 1,5 millió ember érhető el - tette hozzá a hazai Instagram-szakértő.

címkék |
2017. december 01. | Forrás: hwsw
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Kinek küldi?
E-mail címe:

Hirdetés