2019.02.17., vasárnap
Bernadett napja
Jó hatással van a nyári kampány a turizmusra
Kiemelte: a kampány az olyan hagyományosan népszerű turisztikai térségekre összpontosít, mint a Balaton, Tokaj és Sopron-Fertő vidéke, ugyanakkor kevesek által ismert látványosságokra is felhívja a figyelmet - így például a balatonszentgyörgyi Csillagvárra.
Flesch Tamás megjegyezte: tavaly rendkívül sikeres, rekord teljesítményű évet könyvelt el a turizmus, ráadásul idén az első félévben ezt az eredményt 10 százalékkal sikerült meghaladni.
Szerinte az egyre javuló teljesítmény hátterében az áll, hogy több pénz jut a pihenésre, sok volt a hosszú hétvége idén és a Szép-kártyát is sokan vették igénybe.Ma már nem elég jó szállodát üzemeltetni, a szálláshely köré különféle attrakciókat kell szervezni, amelyek lehetnek kulturális, sportos vagy gasztronómiai programok is - emelte ki. Szerinte egyre több szállásadó képes megfelelni az új igényeknek.
Az Ön neve: | |
Az Ön e-mail címe: | |
Kinek küldi? | |
E-mail címe: |
Top Témák
- Állásajánlat Győr-Moson-Sopron megyében :: 2019.02.07.
- Kor,kór nélkül (videó) :: 2019.01.24.
- Nyári László díjas: Simonné Csákány Laura :: 2019.01.22.
- Másfél évtizede indult a Facebook (videó) :: 2019.02.04.
- 112 százalékkal nőtt a kiadó lakások iránti érdeklődés :: 2019.01.23.
Hirdetés